lördag 9 april 2011

Mer invändigt

Det blir bara ett kort inlägg med lite bilder, trots att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg, jag hoppas jag får mer tid snart för en noggrann beskrivning. Här är duschdelen, nästan färdigt, badkaret ska på plats och några hyllor och lister på glasväggen.
Sovrummet, taket är målat, likaså fönstren, kvar är att lasera timmerväggarna.


Taktapeten är på plats, även ugnen.


Ytterdörren på gaveln har vi också satt in (den vita listen missade jag att måla:)

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    jag vill gärna komma i kontakt med dig och ditt hus.
    jag jobbar för ett TV-produktionsbolag i STockholm och ett program som jagara hus. jag fastnade för ditt.
    Vill du maila mig så jag kan skicka dig mer info?
    rebecka.linbom@otw.se

    MVH Rebecka Linbom

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Vilken fin blogg du har. Ser i kommentatatfältet att de jagar dig från ett TV-produktionsbolag - så är det när man bygger ett fint hus! Jag heter i alla fall Karin
    Holmberg och är journalist och redaktör på en tidning som heter Kloka hem (www.klokahem.com) som du kanske har hört talas om. Vi är en inrednings- /hus & hem-tidning med ekofokus och anledningen till att jag skriver till dig är för att fråga om vi skulle kunna få göra ett reportage i tidningen om ert hus?

    Det skulle vara ett kombinerat inrednings/faktareportage om huset. Hur ni har byggt och varför, hur det fungerar och hur det ser ut. Ni behöver inte själva vara med på bild eller figurera med era namn om ni inte vill.

    Hur låter det?

    Hör gärna av er oavsett ni vill tacka ja eller nej!

    Tack på förhand,

    vänliga hälsningar

    Karin Holmberg

    karin.holmberg@etc.se

    08-641 57 19 eller 070-603 57 19

    SvaraRadera